Nuodeme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Nuodeme

Nuokku
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Säännöt

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Lotengo
Ylidemoni
Ylidemoni
Lotengo


Viestien lukumäärä : 431
Ikä : 31
Nainen
Paikkakunta : Korvessa
Huumori : Likainen
Rekisteröitynyt : 10.08.2008

Säännöt Empty
ViestiAihe: Säännöt   Säännöt Icon_minitimeSu Elo 10, 2008 12:55 pm

1. Käyttäydy kohteliaasti ja hyvien tapojen mukaisesti. Muiden haukkuminen, tai heidän kirjoituksiensa haukkuminen ei ole hyvien tapojen mukaista. Rakentavaa palautetta kaipaamme taas kaikki.

2. Rekisteröityä saat vasta hahmon hyväksymisen jälkeen. Hyväksyjiä ovat Lotengo ja sir Kai.

3. Tee hahmokuvauksesta selkeä.

4. Lyhyet ja sisällöttömät hahmokuvaukset kiellettyjä. Niitä ei hyväksytä.

5. Ohjelmasta, kirjasta tai sarjakuvasta hahmon kopioiminen on kiellettyä. Onhan meillä varmasti sen verran mielikuvitusta, että itse saamme hahmomme aikaiseksi. Eikö vain?

6. Munchaus (oman hahmon voittamattomuus/täydellisyys) kielletty. Oletko itsekään täydellinen?

7. Ketään ei saa loukata tai haukkua. Katso kohta 1. Tälläiset tapaukset poistetaan.

8. Roolaukset kirjoitetaan aina kolmannessa persoonassa (hän) ja imperfektissä (käveli, istui, oli). Täten saamme samanlaisen roolausmuodon ja tekstistä tulee selkeämpää ja helpommin ymmärrettävää.

9. Pidetään yleisen puolen roolaukset siisteinä ja lapsille sopivina. K-15 osasto on sitten eri asia. Me emme halua aiheuttaa kenellekään traumoja, emmehän?

10. Jätetään suosiolla turha kiroilu pois foorumilta jos se ei kuulu roolaukseen. Kirosana ei ole pilkku, tiedättehän te sen.

11. Roolauksissa puhe laitetaan ”” merkkien sisään ja ajatukset kursivoidaan. Näin asia pysyy kaikille selkeinä ja mehän haluamme, että kaikki ymmärtävät mitä ajat takaa.

12. Pusku (eli monen viestin peräkkäin laittaminen) kielletty. Tällaiset viestit minä (Lotengo) ja sir Kai muokkaamme pikaisesti samaan viestiin, mutta voitte säästää vaivaamme ja olla kirjoittamatta montaa viestiä peräjälkeen. Ainoa osasto, jossa tämä on sallittua on poissaolot ja päiväkirja.

Ja näitä sääntöjä siis täytyy noudattaa. Sääntöjen rikkomisesta minä jakelen varoituksia. Kahdesta (2) varoituksesta joudut jäähylle, pituus riippuu rikkeistä ja neljästä (4) varoituksesta sinut valitettavasti potkitaan pihalle Nuodemesta. Minä toivon ettei tätä toimenpidettä tarvitsisi koskaan suorittaa, joten käyttäydytään kaikki nätisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/begeerte
 
Säännöt
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nuodeme :: Liittyminen ja ongelmat :: Liittyminen-
Siirry: