| Siipiä levitellessä // Metsässä | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Lotengo Ylidemoni
Viestien lukumäärä : 431 Ikä : 31 Paikkakunta : Korvessa Huumori : Likainen Rekisteröitynyt : 10.08.2008
| Aihe: Siipiä levitellessä // Metsässä Ma Elo 11, 2008 6:48 pm | |
| //Eli jatkuu vanhalta foorumilta. Deadly, tervetuloa\\
Vampyyri katsoi oudon otuksen riisuuntumista. Sāng teki vielä yhden surmansilmukan ilmassa ja lähti sitten laskeutumaan. Hän laskeutui otuksen eteen ja katsoi sitä pää kallellaan laskostaen siipensä selkäänsä kuitenkaan kadottamatta niitä. Qiu kipitti hänen jalkoihinsa ja katsoi koiraotusta kulmiensa alta. ”Kaunis yö tänään. Saanen kysyä kuka olet?” nainen kysäisi ja pyyhkäisi pitkät hiuksensa kasvoiltaan. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä Ti Elo 12, 2008 4:30 pm | |
| Karasu oli vähällä saada sydänkohtauksen. "Olin vähällä saada sydänkohtauksen takiasi! Ei saa tulla säikyttelemään noin!" "Eh..Anteeksi että huusin. Olen Kuroi Reiji Karasu. Sano ihan vain Karasuksi." // Joo en jaksa kirjoittaa enempää.// |
|
| |
Lotengo Ylidemoni
Viestien lukumäärä : 431 Ikä : 31 Paikkakunta : Korvessa Huumori : Likainen Rekisteröitynyt : 10.08.2008
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä Ke Elo 13, 2008 5:28 pm | |
| "Olin vähällä saada sydänkohtauksen takiasi! Ei saa tulla säikyttelemään noin! Eh.. Anteeksi että huusin. Olen Kuroi Reiji Karasu. Sano ihan vain Karasuksi." ”Olen pahoillani”, Sāng sanoi tarkoittamatta kuitenkaan sitä. ”Olen Sāng”, hän ei vaivautunut kertomaan oikeaa etunimeään, saatikka sitten sukunimeään. Ei kaikenmaailman hiippareihin voinut luottaa. ”Mitä teet näillä main?” | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä Ke Elo 13, 2008 6:57 pm | |
| "Kunhan olen". Karasu katsoo hetken itseään ja laittaa kaavun takaisin päällensä. Sitten Karasu kääntää katseensa Sāngiin. "Oletko seonnut?! Tulet muina miehinä katsomaan kun toiset ovat alasti. Ajatteleppä jos vaikka olisin ollut toinen vappyyri. Eiko sinusta olisi ollut noloa jos sinä olisit ollut pukemassa ja minä olisin silmät suurina tullut katsomaan.
// sain pidemmän kuin silloin// |
|
| |
Lotengo Ylidemoni
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä Ke Elo 13, 2008 7:02 pm | |
| //Pieni huomautus. Nuokussa pelataan vain imperfektissä.\\
”No anteeksi nyt vain jos häiritsin teidän korkeutenne siveyttä noin pahasti!” Sāng ärähti ja katsoi toista silmät salamoiden. ”Minä sentään yritin olla sinulle ystävällinen, mutta sinä et vaivaudu edes yrittämään”, vampyyri suutahti ja mulkoili vihaisesti. ”Minä en kyllä kauan katso tuollaista käytöstä, tiedä se”, hän murisi ja nousi noin sentin maanpinnan yläpuolelle. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä To Elo 14, 2008 6:05 pm | |
| karasun maha murisi. Hän ei ollut syönyt yhtään mitään ja nyt hän on nälkäinen. Karasu näkee ohijuoksevan kanin. Karasu hyppää ja saa kanin kiinni. "Sāng... haluatko sinäkin palan?" /7 Joo mulla on kaveri niin mä en voi kirjoittaa enempää.// |
|
| |
Lotengo Ylidemoni
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä Ti Elo 19, 2008 7:01 pm | |
| //Pelataanpa vieläkin imperfektissä. Ja jos on kaveri niin jätä mieluummin vastaaminen myöhemmäksi. Olisi kiva saada vähän pidempiä vastauksia, koska älyttömän lyhyet vastaukset eivät innosta pelaamaan.\\
”Ei kiitos. Olen syönyt jo tänään enkä muutenkaan syö varsinaisesti lihaa”, nainen totesi ja katsoi otusta vieläkin hieman äkäisenä. ”Qiu, tule tänne”, hän sanoi sudelleen, joka kipitti heti aivan hänen jalkaansa kiinni ollakseen turvassa tuolta oudolta otukselta. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä Ke Elo 20, 2008 7:35 pm | |
| Nyt Karasu vasta huomaa suden joka seisoskelee Sāning jalkojen juuressa. "No onpa siinä söpö pikku penikka." Karasu sanoo kiusallaan. Karasu astuu lähemmäs Qiuta ja taputtaa sen päätä puujalallaan. "En minä voi olla noin pelottavan näköinen, että sinun pitää ihan piiloutua toun lepakon taakse." Karasu naurahtaa. "Qiu...Se kuullostaa lyhenteeltä jostain nimestä. Onko se jonkun nimen lyhenne?" Karasu kysyy. //Koulussakin kirjoitan usein vahingossa preesensissä. Yritä kestää jotenkin.// |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Siipiä levitellessä // Metsässä | |
| |
|
| |
| Siipiä levitellessä // Metsässä | |
|